Cancer.

När jag ibland inte har något att göra brukar jag kolla på bloggens startsida där dom mest aktiva bloggarna finns. Att läsa om andras liv är en bra tidsfördriv. Hamnade in på en blogg som handlar om en 20-årings liv med en ovanlig cancerform. Valde att läsa igenom dom flesta inlägg från mars- september och det berörde mej som sjutton. Hon verkade vara så positiv och glad och hade verkligen en kämparglöd som ingen annan.
Jag kan inte säga något mer utan läs själva... det kommer tårar, även fast man inte känner henne!

http://jagefrisk.blogg.se

Jag är glad att forskningen har kommit så himla långt på bara ett par år. Cancerfonden drar pengar varje månad från mitt konto. Kanske kan en 100-lapp i månaden göra skilnad... för mej, för dej, eller någon närstående.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan vad hemskt! Hon har ju gått bort nu också...

2008-09-19 @ 19:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback