Värme.

Solen skiner ute, det är varmt. Jag sitter inne i lägenheten och det börjar bli varmt. Hur ska vi klara en sommar till? Tur att vi köpte en AC förra sommaren som vi kan använda sen. Tyvärr låter den ganska mycket.
Igår var vi jos J&J, satt ute och snackade skit. Sen kom Rasmus och hämtade oss, vi kom väl hem runt 2. Det var en skapligt lugn kväll och jag mår finfint idag. Har varit på isstadion och kollat runt lite på Loppisen. Hittade en kattleksak, som är hur populär som helst. Hann inte ens in genom dörren så började Gumman jama. Det ligger nu fjädrar överallt, så jag kan tänka mej hur hon kommer bete sej som utekatt i framtiden, bland alla fåglar. Hmm.. jaja.

Ställde mej på vågen imorse och jag har tappat mellan 8-10 kg på några månader. Blev ett glädjande besked och det känns jättebra faktiskt! Mina promenader och matvanor har gett resultat. Fast ändå är det många kg, känns inte som att det är så många... Var satt dom? Skulle ha mätt magen från början, för att se skilnaden.
Stegräknartävlingen är igång på jobbet igen, vilket blir att man vill vara ute och röra på sej mycket. Dock glömde jag den i fyra dagar i streck :(

Jag vet inte alls vad jag ska göra ikväll. Hade varit gott att grilla lite, har inte gjort det i år.
 Alex och Lina ska parkhänga och jag hänger kanske med dom. Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till kilonaaaaaa!! :D

2009-04-26 @ 13:25:19
Postat av: Jesse

Du är jättefin och snygg. Grattis till alla minuskilona!



Kram

2009-05-01 @ 20:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback