H-O-T!

Jag vaknade för ungefär en timme sedan. Solen skiner och det är redan 25 grader ute i skuggan. Har precis ätit frukost bestående av smörgås, special K och ett glas juice. Det var skönt att få sova ut efter fem dagars arbete. Det har visserligen varit lugnt på jobbet, men det är alltid skönt att få vara ledig.
Jag vet inte om jag orkar gå till mammas gård och sitta i solstolen nu, det är nästan för varmt. Det fläktar aldrig någonting där inne på gården, helt vindstilla. Det känns som att jag kommer smälta bort om jag går dit.  Jag inväntar i alla fall eftermiddagen då Alex, Sofie och Sophia och jag åker med bussen till Galaxy. Jag är hur taggad som helst, ska bli underbart roligt! Ska packa ner mina datorhögtalare så vi har lite musik i hytten. Hoppas bara inte att någon "fejk-Anita" (ordningsvakten från Cinderella) kommer och säger åt oss. Jag har bara fått tillsägelse en gång när vi åkte. Det var när vi åkte ett helt gäng. Jag, Filling, Niklas, Matte, Martin, Jeanette och Emma satt i killarnas hytt och härjade från Hejarklacken i Hipp Hipp. Moster T undrade vad det var för huliganer som hade hytten nära dom. Hahaha! Det var bara viii! I vilket fall som helst så fick vi tillsägelse av någon vakt och vi fick vara lite tysta.

"Vem får inte gå in på syyyysteeeemeeet?"
HUNDEN, KATTEN, GLASSEN. HUNDEN, KATTEN, GLASSEN!

Ja nu så ska jag fixa lite med musik. Har ju inte tankat något på länge eftersom jag bara lyssnar via spotify nu.
Idag/kväll/natt/imorgon  ska jag ha superkul. Tänk på oss!

Kommentarer
Postat av: Moster T.

Ja,du Elina, det där var ju riktigt roligt! Jag skrattar varje gång jag tänker på det! Hunden, katten, glassen....Idag kommer inte jag heller in på systemet för jag är hundvakt!HUNDEN, katten glassen.....Moster T.

2009-08-08 @ 16:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback