Ihjälbiten.

Det blev en tidig morgon idag igen. Var på jobbet till 06,30 och jag var ganska trött. Hela dagen har gått bra och nu är jag superpigg helt plötsligt. Förstår inte det där. Har varit hos mamma och ätit lite mat, sedan åkt och firat Michis en stund.
Det har varit hur fint väder som helst idag. Imorgon blir det korta shorts och linne på jobbet vill jag lova. Solen ska skina hela dagen och hela helgen. Superbra när vi åker på kryssning.
Det kliar lite överallt på mina ben och armar. Gick i skuggan i fem minuter igår och alla myggor anföll mej. Jag är ihjälbiten. Det kilar och kliar, vad ska jag göra? Hoppas dom försvinner snart.
En arbetsdag kvar, 8-16,30. Kanske blir en sväng ner på stan på kvällen för ett glas vin eller två. Å- festen, Eskilstunas årliga "folkfest" sätter igång. Det bästa händer nästa helg, så det gör inget att jag flyr stan i ett dygn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback