Ja, jag bara ÄR..helt enkelt.

Jag vaknade för ungeför en halvtimme sedan. Så skönt att få sova ut. Har inte gjort det sedan semestern  bara för kryssningarna och jobb. Jag ligger i sängen och har nyhtesmorgn på utan ljud, jag har katten bredvid kudden, datorn i knät med musik från Winnerbäck. En härlig start på dagen i min ensamhet. Min jobbarkompis Natalie sa här om dagen att hon alltid har saker att göra efter jobbet eller på helgen. Familjen, skjutsningar hit och dit, träningar, städning, trädgård, ja you name it. Och att jag inte har något för mej alls. Bara ÄR. Gör vad jag vill när jag känner för det. Sa till henne att vi säkert kommer ha ombytta roller om några år. Då sitter jag där med min familj (förhoppningsvis) och har fullt upp varje dag och ingen lugn stund medans hennes barn blir äldre och sköter sej själva. Då får hon sin egentid igen. Just nu ÄR jag bara. Gör lite av det jag känner för, som får mej att leva och må bra. Jag trivs med det, just nu. Jag lever gärna så här i några år till!

Snart ska jag fixa lite frukost; juice, ägg, te, special K och en macka med ost och skinka. Jag bara älskar helgfrukost. Ska ut på en promenad på någon timme med musik i hörlurarna. Kanske att jag svängen förbi systemet redan då, eller om jag tar det senare. Innan 3 i alla fall! :) Ska hem till Lina ikväll. Vi har inte setts på hur länge som helst. Vet inte varför det har blivit så (?). Det ska bli kul att sncka skit och dricka "några" glas vin. Vi kanske går över till Elin senare där Jeanette och "dom" är. Okej, jag har party mood on, så det så!




Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Juhlin

Vad skönt!!!

2009-08-23 @ 08:57:50
Postat av: Lina

HAHA vilken bild.. värsta ever! FETTO FETTO FETTO! Usch! haha :p

2009-08-24 @ 16:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback