Mycket nu.

Trött, trött och åter trött. Jag är slut i huvudet. Det är mycket att göra på jobbet just nu. Nya barn och gamla barn som kommer tillbaka efter semestern. Det är lite ledsamt för dom. Snart blir det bra, jag vet det!
Var hemma hos Sari och firade kusin vitamin och henne igår kväll. Det bjöds på paj, sallad och glass till efterrätt. Hur gott som helst! Efter det blev det en power walk med Daniella. Skulle gå med mamma och moster T men vi gick ifrån dom ganska direkt. Det är skönt med promenader. Jag har diciplin nu, jag sköter det här snyggt. Varje morgon går jag till jobbet, på lunchen, hem och på kvällen. Det både känns och märks redan nu efter tre veckor. Vågen blir bara mer och mer vän med mej. Wihooo! Jag är hungrig. Sitter och funderar på om jag ska laga mat i den här stekheta lägenheten eller om jag ska gå ner till Lökens och köpa en sallad. Hmm..ja. Hur gör jag? Jag får se helt enkelt.

Någon som vill festa med mej i helgen? Caaaaaall me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback