Trött, eller vad.

Det blev inte mycket sömn inatt heller. Jag har liksom blivit hyperaktiv på kvällarna när jag ska sova så det har inte gått så bra. Kanske för att jag går mina kvällspromenader. Jag tycker att jag borde bli trött av dom, men det ger en helt annan effekt efter att ha varit hemma någon timme. Idag när jag kom hem från jobbet åt jag lite sallad från igår, somnade i soffan och har sovit i drygt tre timmar. TVn har varit på och jag har inte ens hört den, då har jag varit trött kan jag säga.

Nu då? Ja, jag är lite i en typ av halvnyvakenruffsigihåretsminkiansiktet- form, men jag ska snart hoppa i skorna och ta en promenad. Idag går jag med mamma. Det är skönt med sällkap också...men jag kommer sakna musiken....liiite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback