Kryss nr.2

Jag är verkligen dålig på att uppdatera bloggen. Jag har liksom inte haft någon ork på sista tiden. Kryssningen med Alex och Såppan var rolig. Man har ingen koll alls på vad klockan är när man åker färja. Klubben stänger klockan 5 , så det är inte så konstigt att man hamnar i säng sent. Vi var i alla fall helt döda på lördagen och det blev ingen fest på hemvägen. Någon grogg och gin för att återställa kroppen...för ett tag! Jag fick även en snyting på dansgolvet, men inte med flit. Sprang in på toan med Alex och  torkade blod ur näsan. Jag har fortfarande ont i näsbenet och huvudet! Det syns inget i alla fall, som tur är.



Bussen var försenad. Sura miner..japp japp.

När bussen väl kom så blev Soppan asglad.

Lite drinks utanför terminalen.

Elina kirrar musik,

Gruppbild.

Hangover.... jaa imorn så.

Drinkssss.

Såppan lackade på chirren.

Cool.

5802, tillägnad Sofie.

Drinkssss.

Gruppbild.

Såppan skålar.
Åh, alla mina killar! Haha!


Vi saknade dej Sofiee!
 Och jaa, jag mår fortfarande dåligt för att jag raderade alla enheter på förra kryssen. Sluta påminna mej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

aaw vad fint!

Postat av: alex

hahahah dina killar...

2009-08-17 @ 21:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback