Promenad i värmen.

Slutade vid 1 idag, så himla skönt. Hann bara hem och byta om till "träningskläder" bestående av walkingskor, byxor och linne. Jag mötte upp Alexandra och hennes fina hundar och tog en lång promenad i Vilsta. Ronja och Stella fick bada och dom var hur nöjda som helst. Varmt var bara förnamnet, så det blev en kall dusch när jag kom hem.

Idag ska mina kära vänner gå ut på krogen. Jag vill också följa med, men varken kan eller har ork. Började halv 7 idag och gör det imorgon också, så jag kan inte ens vara med en liten stund. Helt slut i huvudet. Hoppas ni får en rolig kväll och tänk lite på mej som är hemma framför tvn och kanske sover. Jag längtar till lördag...
OM jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback