Kaos.

Det har varit hektiska dygn. Mycket att göra och lite sömn. Jag och Daniella är i alla fall helt klara med flyttstädningen, vilket är superskönt. Janne har varit snäll och ställt upp med skjuts till tippen.
Igår gick flyttlasset till min nya lägenhet. Det är grejer överallt... jag blir galen. Vet inte var jag ska börja riktigt.
Mamma var här en stund igår och hjälpte mej att packa upp en hel del i köket. "Elina, man kan inte tro att du är 22 år och nyseparerad, du har mer saker än jag!" haha! Så sa mamma till mej. Vilket kan stämma. Jag förstår inte hur jag har fått ihop så mycket. När mamma åkte hem så kom Jonas hit. Jag fick äntligen varva ner. Soffhäng med film och lite vin. Han hjälpte mej att koppla in tv, dvd, box och ljud. Tack!  Nu är det bara resten kvar. Eller?
Jag har ingen ork till att göra nåt, men jag måste. BLÄ!


Nyår imorgon! Wiiiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback