Mistel.

Idag är en sån där dag då jag egentligen borde vara glad över att solen skiner. Den har inte visat sej på hur länge som helst och jag älskar solen i vanliga fall. Tyvärr inte idag. Kan solen gömma sej bakom molnen och komma fram på måndag istället. Bättre så, kan jag tycka. Jag vaknade nyss med en betongkepa som heter duga. Inte okej, alltså. Gårdagen var ju bara för bra. Jag och Elin var hemma hos mej och drack vin, åt kex med ost och vindruvor och allt det där. Vi sjöng sing star och snackade skit. Vi låg jämt under sing star hela tiden, vann kanske varannan låt var. Vid 23 knallade vi ner till Harrys för att kolla på Corroded. Min gamla musiklärare Håkan var förband. Riktigt bra faktiskt. Corroded var också bra. Jag brukar bli besviken av att se band live, för de är oftast dåliga, men det var riktigt bra. Det avslutades med "efterfest" i VIPen med bandet. Öl, öl och massor av öl. Btw, Harrys har sämst "backstage-vip-efterkonsertrum". Jag menar alltså SÄMST!
Jag och Elin drog vidare hem till Havve med några andra på efter-efterfest. Jag vaknade vid 8 av att Elin väckte mej och vi tog taxi hem. Hur lyckas alla somna i soffan, lutandes mot varandra? Vi lyckades på något sätt i alla fall.

Jag fick en present av Elin igår- en mistel. Hon köpte den i Stockholm igår. Så snällt! Jag har hängt upp den och hoppas på att få pussas lite under den nu. Let´s see.

Ikväll kommer Elin och Sandra hit. Vi får se vad kvällen erbjuder. Lite mat och vin är i alla fall säkra kort. Kom hit!!!?











 


Kommentarer
Postat av: E

Det var en bra kväll, helt klart! ;) Corroded är bäst. Vi måste följa dom genom Sverige...för vi är ju polare...typ! ;)

2009-12-13 @ 15:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback