Harrys.

Satt nyss och tänkte på varför man döper en krogkedja till Harrys. Varför just Harrys? Jag tycket det namnet är så fult.
Aja, alla hjärtans dag "firade" jag med Alex och Lina. Vi förfestade hos Lina, på hennes gata i stan, och Gore, Thomas och Niklas kom senare förbi. (OBS, inte min Niklas, haha) Vi spelade Alias..och jag spilde såklart vin på massor med kort. Förlåt Lina! Men du sa att du hade räknat med det så det gjorde väl inte så mycket. Det var ju trots allt Alias Party.
Gore och jag gick till Harrys, träffade Mamma, Tuula, Mats och Tony precis vid entrén. Jag och Gore fick en varsin fribiljett, så vi slapp betala inträdet. Där ni, Alex och Lina, hade ni följt med när vi gick ut så hade ni varit 100 kr rikare idag. Haha!
Det var kul att skaka rumpa, det var som sagt jääääättelänge sedan!

Mamma tog min kamera igår. Hon trodde att jag skulle tappa bort den, så den ligger i säkert förvar i hennes hall.
Så jag bjuder dessvärre inte på några bilder just nu. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. TYP!



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback