Let´s shake that ass.

Bloggen funkar inte riktigt som den ska..hmm!
Har jobbat hela dagen idag, efter det kom Alexandra och hämtade mej. Åkte till Tuna Park och kollade lite.
Hittade en jättefin tröja som jag fick lägga undan tills den 27!!!! Så snäll tjej! Alex la också undan en..inte så konstigt..den är så snygg och mysig. Längtar till våren :)

Imorgon stänger jag på jobbet. Slutar alltså 18.30...känns som det var länge sen jag stängde. Var sjuk sist och innan det var det julledigt. Var 3e fredag är ingen fara...tänk på alla som jobbar i butik som jobbar till 19-20 varje kväll i stort sätt.
Kvällen kommer bli en lugn hemmakväll.
På lördag ska jag ut med Lina och Alex (?)... vi ska shejka loss på Harrys, vilket var hur läääänge sen som helst.
Inte varit ute på club sen Rosenström under Lucia-helgen.. men var där i en timme bara.

Nej, vi ska inte fira alla hjärtans dag!!! Vi tar det sen..en helt vanlig helg med god mat ute etc.
"Fira" är väl lite att ta i... bara för att en person tyckte att 14e februari ska bli en dag då man ska älska allt och alla så ska inte jag det.. Bara för att...Ha!


Blev nog inte så mycket vettigt i detta inlägg...men ibland är det så.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men hallå där tjejen, bloggar du också? :) Trevligt!

Hoppas allt är bra.

Kram / Malin (på jobbet)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback