100 års kalas.

Den 2/2 fyller mamma och moster T 50 år och det ska firas med pompa och ståt idag.
Platsen är på Odd Fellow och det kommer mycket folk. Mat och dryck och mycket dans.
Jag har inte festat på jättelänge känns det som, så det är dags nu. Kommer bli kul att träffa alla och det kommer vara folk man aldrig sett förut...gamla vänner till M + T.
Igår hjälpte jag mamma och Tuula att ställa upp bord, stolar, ställa ut tallrikar, bestick, servetter, glas och nästan allt är förberett och klart. Vi kom hem runt 22.30 igår. Jag var inte alls trött så jag hängde med upp till mamma, efter min perfekta fickparkering på trånga söder, och målade naglarna och snackade skit. Måste bara tillägga att jag är/var sämst på att fickparkera. Gjort det EN gång med bilskolan och det var ca 3 år sen, men igår gick det..
När jag kom hem stod tvn på i sovrummet. F sov som en stock och jag somnade skapligt fort jag med.

Köpte en ny klänning igår på MQ Kate & Paris, jättefin. Har kollat på den länge men har varit lite för dyr. Så igår hängde den på rea- ställningarna och bara ropade på mej! Tur att det var en 38 som var kvar. Bild kommer sen.
Synd att ingen av mina kompisar som jag fick bjuda med kommer till festen :(

Jaja, jag räknar med en rejäl bakfylla imorgon. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Lina

Mmm jag vet, synd :(

Men du kommer va så full o glömma ;) haha

Ha suuuuper kul! Får festa snart igen! Sen ses vi snart.. next week säkert :)

2009-01-31 @ 12:49:43
Postat av: Susanne

Va är bilden på din fina klänning? Hoppas du mår bättre nu. Kram S

2009-02-01 @ 17:09:20
Postat av: Elina

Mamma har min kamera så jag får lägga upp bilder imorgon :)Nu mår jag bättre i alla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback