Spöken.

Igår slutade jag tidigt på jobbet, 12.45, jätteskönt! Hälsade på mamma en stund, hon är sjuk. Pratade om lite allt möjligt.
På kvällen åkte jag och F och hälsade på hans mamma, skulle byta bil i Eklången så vi passade på att svänga förbi där. Vi pratade om spöken och sånt, eftersom det spökar i hennes hus. Hon hade en lista från vilka som bott i hennes hus från 1700-talet. Två barn hette samma och dog båda två i ett års ålder..fast ett x antal år emellan. Hans mamma har hört någon som smäller i något, kastat ner saker för trappan etc.. Några som bott där föut flyttade för att dom stötte på en liten flicka på övervåningen hela tiden. Jag tänker aldrig sova där, det är en sak som är säker! Kanske om jag är riktigt wasted! Rinkesta slott ligger några hundra meter ifrån henne och där spökar det också! Var med på nåt sånt program på TV4+...
   Jag somnade i alla fall kl halv 9 i soffan hemma under en film vi kollade på. Halv 12 gick jag in och la mej i sängen och vaknade vid 8 idag. Himla skönt. Tidigt och utvilad.

Precis duschat och ska börja fixa mej lite. Ska träffa Sandra och umgås lite med henne under dagen.  Ikväll får jag se vad som sker, inget planerat och känner inte för någonting...egentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback