Tre kronor.

Igår kände jag mej bra för första gången på hela veckan!
Jag har bara varit hemma och varit sjuk, så jag kände att jag var tvungen att få komma ut i friska luften.
Lina och jag bestämde under fredagen att om jag mår bra så åker vi till huvudstaden på lördagen. Jag kände mej bra så vi åkte redan klockan 9 på morgonen. Vi passade på eftersom det bara kostade 25 kr dit och 25 kr hem. Egentligen var vi tvugna att ha SJ Prio kort (såg att det stod det på biljetten) men det visste inte jag när jag bokade. Tur var så sa dom ingenting om det och vi åkte utan problem. Shoppade loss en hel del och köpte lite allt möjligt. Letade dock efter ett par tights med "jeansmönster" men det var slut överallt, för jag hittade inga. Får kolla här hemma istället.
Det största skälet till att vi åkte var för att jag skulle köpa present till 50-års festen på lördag. Mamma + moster fyller år och ska ha en stor fest, vilket kommer bli jättekul!
När jag kom hem igår så var mina ben trötta och jag orkade inte göra någonting. Var hemma och låg i soffan, vi gick och la oss ganska tidigt.

Idag där emot, har jag inte gjort så mycket. Satt in 300 bilder i ett nytt fotoalbum och skrivit kommentarer. Alla bilder som jag hade fick inte plats, så jag måste köpa ett album till.
Jag vill ut och gå en PW men ingen verkar vilja med...så ja..jag får väl gå själv eller strunta i det.

Imorrn är det dags för jobb igen, roligt! Mindre kul är att vi har APT på kvällen i 2,5 timme :(


 

Lite av vad jag handlade i Sthlm...

   
Skor till sommaren, klänning (har redan en svart, REA), mysdress REA

Köpte lite annat till hemmet också. Gardiner, tulpaner, kökshanddukar, disktrasa etc...etc..

Kommentarer
Postat av: alex

klänningen!!!!!!!

2009-01-26 @ 12:32:32
Postat av: Lina

Du är utmanad i min blogg ;)

2009-01-30 @ 16:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback