Det är inte lätt när det är svårt.

Jag sitter och dricker en iskall grogg och lyssnar på musik som brukar spelas i Impalan. Samma låtar som Power Meet. Så himla bra. Jag väntar på att Lina ska ringa. Jag ska till hennes syster Elin på fest, hon fyllde 20 här om dagen! :)
Det är lite middag där just nu, så jag väntar och väntar. Lite tråkigt att sitta i sin ensamhet att dricka groggar, men gott är det. Känner mej som en alkis, fast semesteralkis är jag, så det kvittar.

Var på Harrys i onsdags, 90% var 18 åringar så jag och Filling drog till Grappa och tog ett par kalla och snackade skit. Det var länge sen vi var ute tillsammans. Han jobbar ju nästan hela tiden så vi passade på.

Den fösta semesteveckan har bestått av att sova, sova ooch sova. Har sovit minst 12 timmar/ dygn. Alltså är det något jag behövt. Jag har även rivit ner tapeter (3 lager + målafärg, ingen lek) och börjat spackla. Spacklet tog slut imorse, så jag cyklade till ÖB och köpte nytt. 4L, men det tog också slut. Behöver till några skarvar till. Så är det med den saken. Man ska inte ge sej in på något som verkar enkelt har jag märkt. Eller svårt är det inte direkt, det är mer tråkit och tar tid. Snart får jag börja rolla och se resultat. Jag har fått lite målarnojja. Vill måla om köket också, men som tur är, är det inte lika mycket jobb. Bara att spackla LITE och sen måla målaaaa..

Ha en trevlig kväll!


Jag och Elin- hösten 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback