Parken zoo.

Låg och halvsov strax efter 10 imorse och fick ett sms av Alex "Med till Parken Zoo idag?" Hon har smsat 1000 ggr under sommaren och frågat om jag vill med och göra saker. Dessvärre har jag alltid varit bakis när hon hört av sej. Jag såg min stora chans att hänga på idag och ringde genast upp och fixade till mej lite. Alex var barnvakt åt två killar, så vi tog med dom in till djurparken och tittade på alla djur. Det var roligt. Efter ett par timmar där gick vi till en restaurang och åt pannkaka. Johan (ett av barnen) var helt exalterad över att vi skulle åka karuseller. Jag ställde upp och åkte hur mycket som helst med honom.. Jag levde liksom ut mitt barnasinne igen. Haha! Vissa dagar känner jag att jag verkligen vill ha barn, andra - Nej tack, helst inte nu!  Vi har i alla fall haft en helkul dag i Parken. Tack!


Nästan alla djur var inglasade så det var svårt att få bilder utan "spegel" i























Johan var asglad för att få åka radiostyrdbil med Fantomen. Haha!

Kommentarer
Postat av: alex

hahahaha johan var sååå nöjd! =)



konstigt att tigrarna var inglasade? :| hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback