Värmeslag.

Idag gick jag, Carina och Bea till parken Zoo med några barn. Det var hur varmt som helst och svetten lackade.
Det var 31 grader vid Tunavallen när vi gick förbi där stax innan 10. Barnen tyckte att det var jättekul att vara där, jag också. Har inte varit där på flera, flera år...och det var förändrat en hel del. Jag fick många minnen från när jag var liten...
   Slutade klockan 16 idag och cyklade hem med huvudvärk gånger 1000. Druckit mycket, men tydligen inte tillräckligt. Det blev ett stort glas med resorb och en kalldusch när jag kom hem. Efter det vilade jag i nästan tre timmar. Huvudvärken är inte helt borta, den kommer smygandes igen. Jag har även fått en hosta (som min syrra och mina kusiner haft/har), en riktigt torrhosta som gör att jag blir hur hes som helst. Låter som jag rökt i 70 år och druckit ett antal whiskey till.  Vill må bra imorgon eftersom vi ska åka till Power Meet. Lite vin kanske gör susen, vad tror ni?

Nu har jag semester och ska bara njuta av att vara ledig!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback