Flashbacks.

Fönstret står på glänt i köket, studenterna härjar som bara den. Flashbacks, säger jag bara. Synd att jag inte ser ner på gatan. För tre år sedan var det 25 grader och sol, alla var glada och inget kunde bli bättre. Jag skulle lugnt gå tre år til i gymnasiet bara för att få ta studenten en gång till! Det var så roligt.

Girls just wanna have fun, michelangelo, sommartider, efter plugget....you name it!


 



BF3, juni- 06


Nu väntar jag på att Lina ska ringa. Ska gå hem till henne och förfesta lite. Skönt att hon bor mitt i centrum, ovanför SMAK. Min outfit idag består av svart, turkost och silver. Blev jättenöjd med sminket som går i turkost och silver/vitt. Länge sedan jag gjorde en make-up med mycket färg.

Jahapp, vi ses i dimman! :)


Kommentarer
Postat av: Werre

Ååååh, jag vill stå på flaket igen :D så satans roligt...

2009-06-07 @ 18:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback