Ikväll ska jag bli full för kärlekens skull.

Jag sitter och lyssnar på Eldkvarn. Visste inte att dom gjorde så bra musik. Det var Janne som spelade upp en låt av dom på midsommar. Innan trodde jag att dom gjorde hårdrock eller något. Haha! Så var ju inte fallet.
"ikväll ska jag bli full för kärlekens skull"- låten som Janne spelade. Sandra blev helt tagen...den speglade hennes liv. Jag tycker den är asbra!

Nu har jag äntligen pumpat min stålhäst, så jag och Lina har varit på två cykelutflykter. Till Ica Maxi igår för att handla och idag till Borsökna för att bada. Det var hur skönt som helst i vattnet. Lina var som ett barn i vattnet. Hon skulle göra allt, precis allt. Stå på händer, göra volter, simma under vattnet, dyka, jaa allt. Jag simmade bara omkring och hade det skönt. Nu när jag är hemma så svider det lite överallt på kroppen. Mest på benen och i pannan...där jag inte hade så mycket färg sen innan. Det har varit en mysig dag och vi har haft roligt.

Nu väntar jag på att få gå och möta Lina vid Elin Maia och gå vidare till min moster. Vi ska dricka några glas vin där, sen gå vidare någonstans. Om det finns något att göra? Uteservering vore nice.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så jävla bra låt! Nu var jag tvungen att sätta på den. Texten... <3

2009-06-28 @ 10:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback