Bowling.

Igår gick jag, Filling, Lina och Simone ner till bowlinghallen och mötte Gåre, Micke, Kimzo och Fredrik. Endast grabbarna grus och jag bowlade. Det var riktigt kul och jag vann! Ha, ha :) Efter det blev det party hos Lina, där vinet slank ner lite för fort. När vi skulle ut bestämde sej Filling för att jag inte var i det rätta tillståndet, så vi gick hem. Bra var väl det, men jag mådde inte bättre idag när jag vaknade. Har varit tokbakis hela dagen. Åkte till Tuna Park för att handla en present till FIllings pappa, han fyllde i veckan någon gång. Köpte en fin lykta, funderar på att köpa den själv när lönen kommer. Jag har ju redan 1000 ljuslyktor, men jag bara älskar det! En till kan väl inte skada ;)
Efter lite mat så mådde jag bättre, åkte hem i snöstormen. (Tur att det smälter bort) Ungefär vid Viptorp så small hjulet och det var en fin-fin punka. Tur att det hände där och inte ute i buschen. Vi fick åka i 10km/h hela vägen hem.
Tror att jag bringar lite otur när det gäller bilar. Har varit med om en punka i Nyköping med calibran och en avåkning i Stenkvista med omegan, och nu detta. Vad sker näst? Krock kanske...

Lite bilder från "bowlingmatchen"















Gåre är så jävla rolig!!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaaa han är fett störd! hahahaha

2009-03-23 @ 11:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback