Julia.

Idag har jag fått se Julia för första gången på riktigt. Så himla mysigt att ha henne i famnen. Ville bara ta med henne hem. Jag och Lina hälsade på, vi hade köpt en "dinglis" snuttis i giraff och en tavla och gips som man gipsar av barnets fot och ramar in, samt ett foto av barnet bredvid. Katta och Jens hade kollat på det någon dag tidigare och tänkte köpa, så det var kul. Nu längtar jag bara mer och mer efter att själv ha en liten. Tänk att få mysa hela dagarna :)

Ikväll skulle jag egentligen festa, men känner inte längre för det. Det får bli en kväll hemma själv med katterna med lite pizza, naturchips och vatten. (Jag älskar vatten!)
Imorgon ska jag ta en långpromenad... får se om någon vill med.







Så sööööt ♥

Kommentarer
Postat av: Paula

Så fiiin! jag vill bli mormor. Nu!!!

2009-03-07 @ 20:57:18
Postat av: Elina

Jag vill bli mamma, NU! Men det blir lite svårt att trolla fram en bebis.. hehe. MEn "snart" så..

Postat av: emelie

guuud sikken sötnos!

2009-03-09 @ 17:46:27
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback