Taggad!

Ikväll har min hemvist (Gläntan) ordnat en riktig sportig personalfest på Dj 2. Temat är SPORT!  Vi har fixat grejer och det kommer bli himla kul...Hoppas jag?? Ska till jobbet vid 2 och fixa och dona fram allt.
Lyssnar nu på musiken som jag fixat och blir mer och mer taggad. Vi ska även ha ett litet extranummer framåt 22, vilket vi får se hur det blir. Men roligt vill jag lova! Var fick vi den idén ifrån mina kära kollegor?



Skumpan som vi fick av ett barn och föräldrar ligger på kylning.
 Precis som förra personalfesten, då det var raggar- tema!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha Det så jätteroligt!

Kramar Anna-Karin

2009-03-28 @ 10:11:22
Postat av: Susanne

Ja var ifrån fick vi den idén? Men vi får bjuda på oss själva lite! Bara kul i slutänden...... ?

2009-03-28 @ 11:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback