Tradera.

Idag har jag upptäckt hur kul Tradera är. Har lagt bud på fyra saker idag; två muggar, en leksaksbil (impala 64, som F ska få haha) och en bok. Jag hoppas verkligen på att jag får muggarna!!! Dom tillverkas inte längre och är därför eftertraktade. Är det någon som har någon sån mugg hemma i skåpet som står och "skräpar" så säg till!
Iittala Marimekko Primavera. Jag har två gröna, en lila och en röd. Har en orange, ljusblå och rosa på G!
Kommer inte ihåg exakt hur många olika färger det finns, men det är nog 10-12 st och vill verkligen ha en av varje.
Mamma har alla förutom en, den gula, som var det första som kom ut.


Så här ser muggarna ut:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en rysare med den rosa.511 spänn!!! Alldeles för mycket! Jag bjöd 501kr för jag tänkte betala halva till dig, men tji fick vi!!!!!

Moster T.

2009-03-19 @ 22:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback