Det lönar sej.

Förra veckan gick jag som en tok om dagarna, vilket jag märkte på stegräknaren. Idag fick vi reda på att Djurgården 2 vann förra veckans tävling. Alla fick en biobiljett. Jag blev någon form av "veckans raket" eftersom jag gått så mycket. Vann ett presentkort på Stadium. Alltså, det lönar sej att gå lite mer än vanligt. Blir mer peppad av att gå längre och längre varje dag för att slå mitt eget rekord. Låter säkert skittröntigt men, jaja.

Har varit katastrofalt trött i 1,5 vecka. Spelar ingen roll om det är helg eller inte. Ögonen vill liksom inte vara öppna. Märker att hjärnan inte hänger med som den ska och jag är nog irriterad mer än vanligt. Hoppas att det inte syns och märks på jobbet bara! Jag har ingen ork för tillfället, jag behöver lite semester känner jag. Sommar, du är välkommen!

Min jobbarkompis Malin och hennes kille fick en liten Moa igår kväll. Grattis så jättemycket! :)


Kommentarer
Postat av: Alex

haha eller hur, nej fan jag vill itne ens se alex mer hahaha

2009-05-07 @ 16:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback