Sol, sol, strålande sol.

Solen strålar över Sverige. Jag har suttit på mammas gård och stekt en stund, men tycker inte att jag har fått någon färg. Det syns nog senare, om inte annat så känns det när jag duschar. Jag hoppas på en sommar som bjuder på det här vädret. Mamma bjöd på en god sallad till lunch! :)
Igår kväll jobbade jag till 18,30, gick hem och min vän Alex kom över för att skåla lite. Lyssnade på gamla låtar via spotify och snackade skit. Åkte senare över till Köping med Anna och Majsan, där det var "festival". Bara snorungar och fjortisar så vi vände ganska snabbt. Väl hemma i tuna träffade vi en gammal bekant till A och mej. Hängde med honom och hans kompis i Stadsparken tills det började ljusna på himlen. Idag är jag ganska trött, inte för att jag drack (drack 5 cider), det är för jag gick upp tidigt för att njuta av solen. Sovit i 5 timmar ungefär.
Nu sitter jag i vår varma lägenhet (som inte har blivit så jättevarm ÄN!) och ska fixa nåt litet att äta, sedan duscha och fixa mej. Ska hem till min kära kollega Susanne. Hela Gläntan är bjudna hem till henne på mat och vädret kan inte bli bättre. Tror nog att vi sitter ute på hennes altan. Ska bli himla kul att träffas alla utanför jobbet och lära känna alla på ett annat sätt. Tror dock att det blir ganska mycket jobbsnack ändå ;) Nu ska jag fixa musik tills ikväll!

Ha en trevlig kväll alla, för det ska jag ha!


Elina VS. Lady GaGa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback