Luggad.

Jag vet inte riktigt var jag ska börja. Kände att det var dags att skriva något, var ett tag sen. Jag har varit trött konstant i 2,5 vecka, vet inte riktigt vad det kan vara. Har varken haft lust eller ork att göra något.Ligger och znoosar i 40 minuter på morgonen innnan jag ens orkar öppna ögonen. Efter jobbet känner jag med som en säck potatis. Vill bara sova..Ja, det blir nog bra snart! Eftersom jag varit så trött har jag inte orkat göra min uppgift till kursen jag går. Ett inspelat samtal på 10 minuter där jag är samtalsledare. Nej, jag vill bara lägga huvudet under täcket, som jag gjort i två veckor, och försvinna. Uppgiften i sej är inte speciellt svår, det är själva grejen att analysera samtalet själv och att någon annan ska lyssna på det och säga vad den tycker. Jag säger bara, nejnejnej, jag vill inte! Energin finns inte, inte nu....
Hur gör jag, hur löser jag det här? Vivi ska ha bandet senast imorrn. (helst igår)

Jag har gjort en stor förändring, enligt mej. Jag har klippt lugg, trodde aldrig att jag skulle våga göra det. Har bara haft sned-kort lugg förut.  Är SÅ feg när det gäller förändringar. Men nu är det gjort och jag kan inte ånga mej.
Ovant...men snyggt!


Kommentarer
Postat av: Alex

shit :D ovant men riktigt fint ;)

2009-05-13 @ 20:56:56
Postat av: Susanne

Tråkigt att höra att du känner dej så trött! Vet inte vad jag kan ge dig för råd? Men sova kanske hjälper? Fin du blev i lugg! Ska bli spännade att se dej i morgon.

Kram S

2009-05-13 @ 21:53:59
Postat av: Sandra

HIHI! Jättefint! Men visst känner man sig lite som när man var liten?

2009-05-14 @ 12:50:04
Postat av: lina

ser fint ut!

2009-05-15 @ 00:52:54
Postat av: Malin

Kanonsnyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback