Eller.

Det är en liten ordpolis som kommenterar mina inlägg. Det är inte okej, eller jo, det är det. Det blir så att jag skriver fel när och hur och så kommer det alltid att vara. Så det så, moster T ;)

Jag hade en helkul kväll igår. Förfesten var hos moster S. Träffade Simone och Sandra som var på besök i stan. Alltså, det var hur kul som helst och innan jag och Elin drog vidare så var det Macarena som gällde. För er som inte vet så är Macarena-dansen ett måste på våra "släktfester"....någon gång under kvällen!
Taxi till pepparkakshuset där det var 25års fest. Micke och Martin fyllde 25 år.
Ja jag behöver inte nämna så mycket från den, det var kul och galet helt enkelt! ;)
Nyskild och trebarnsfarsa...eller hur var det Elin?
Jag råkade på något sätt stänga av telefonen igår och slå in fel pin-kod 3 gånger. Att jag aldrig lär mej. Förvånar mej inte ett dugg att jag har raderat alla enheter på kameran som ligger hos mamma. Haha!
Bilder från festen kommer sen! :P

Nu ska jag ta en dusch, fixa mej och sen gå hem till mamma. Vi ska köpa pizza. Hoppas det gör att fyllan försvinner. Det är liksom inte okej att fortfarande vara full. Aldrig mer festa till 6 på morgonen.. Eller? :P

Kommentarer
Postat av: Sotss

Låter jävligt lyckat om inte annat :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback