Kallt ute.

Jag ahr väl blivit lite bortskämd med Bredbandsbolaget. Mobilt bredband är ju assegt...Kan inte ha flera fönster öppna samtidigt, vilket jag alltid brukar ha. Jaja, det är väl en vanesak, som Kim sa.

Det var kallt att vara ute på jobbet idag, det blåser mycket. Får ta med min mösa imorrn känns det som.
Efter jobbet ska jag ta en promenad med Katta och efter det ner till stan och köpa nåt till pappa som fyller år. Jag har inte en aning om vad jag ska köpa...samma sak varje år vid hans födelsedag och vid julafton. Men det löser sej nog, för det brukar det göra! :)

På fredag ska jag äntligen skriva kontrakt på lägenheten...det har bara tagit över en månad, haha!

Jag är lite trött idag också, somnade ganska sent igår igen. Det får bli tidigt ikväll.. eller?


Kommentarer
Postat av: Moster T.

Och vad är en mösa???! Någonting varmt, förstår jag??!!:)

2009-11-07 @ 11:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback