Ny dag.

Jag gör ett tappert försöka att få ihop inlägget igen, men väldigt mycket kortare än det egentliga.
Jag har sovit 9,5 timme, avbrutet. Jag har drömt om allt och alla. Vissa delar- perfekt, andra- skit. Känns som att ett perspektiv på flera år har spelats upp. Det är inte okej. Håret står åt alla håll, jag har ont i nacken, ja, jag vet inte alls hur jag har sovit...egentligen.
Solen skiner utanför fönstret och mina nerdragna persienner. Det var över 10+ när jag gick hem i natt. Det är säkert hur skönt som helst ute just nu. Underbart är kort, för på söndag ska det regna..IGEN! November månad kan faktiskt försvinna, enligt mej.
Jag har precis ätit en väldans god frukost i sängen. Det får man göra på sina lediga dagar. I alla fall hemms hos mej. Jag har sällskap av min underbara katt som är kelig. Hon ligger bredvid mej och tittar på vad jag gör.

Nu ska jag ta datorn från sängen till vardagsrummet så jag kan spela HÖG musik och fixa lite.
Vi ses väl i dimman ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback