Nytt ställe...eller?

Idag fick vi information på vårt "lagmöte" om att en intern annons för barnskötare är ute till nya förskolan som håller på att byggas i Odlaren. Jag har bestämt mej för att söka. Ser det som en utmaning att få starta upp en helt ny förskola, vad häftigt, men samtidigt tufft. Jag har 1,5 års erfarenhet från Djurgården 2 av den "nytänkande" förskolan, vilket kanske är bra? Jag gillar det i alla fall! Nu är det så att jag kanske inte får någon tjänst där och blir kvar på djurgården, men jag kan i alla fall visa att jag är intresserad av att komma vidare och få mer erfarenhet. "Erfarenhet är inget man skaffar sej, det är något man får med åren..." eller hur?

Min kväll kommer alltså bli så, att slipa på ett bra CV. Det var ett tag sedan jag skrev ett sådant, om man säger så.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Wöör

Gud vad roligt! Jag tycker absolut att du ska söka och jag tror att du har stor chans med tanke på din erfarenhet :) Hoppas hoppas hoppas! Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback