Tack, S!

Min fina klänning som jag köpte på MQ för två veckor sen hade av någon anledning gått söder efter en utekväll. Inte mycket, men den sidenbandet hade släppt i sömmen och lossnat. Istället för att laga den själv (vilket jag inte kan, eftersom jag hade träslöjd i större delen av min skoltid), lämna in den på MQ och får tillbaka den efter flera veckor så frågade jag min kära kollega Susanne om hjälp. Hon är en riktig fixare när det gäller att sy. Hon fixade klänningen superbra och nu kan jag ha den i helgen på Martin och Mickes 25års fest. Jag är glad! Tack, S!

Nyhemkommen från ett kvällsmöte. Jag är trött och borde sova redan nu, men det kanske är lite för tidigt. Kanske ska göra en macka och koka te, mysa framför tv´n med katterna och bara vara. Ja så blir det.

Kommentarer
Postat av: Moster T.

Om klänningen gick SÖDER efter en utekväll,så hittade den ju hem!Annars hade den gått åt NORR!:)

2009-11-07 @ 11:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback