Catrace!

Jag vaknade vid 7 av att katterna hade fest i alla kartonger här hemma. Race fram och tillbaka, in och ut.. ja you name it. Jag hade ont i huvudet och frös så mycket och kunde därför inte somna om. Nu sitter jag i soffan, dricker te och har precis ätit en macka. Huvudvärken är kvar. Nu börjar rösten falla på sin plats och jag kan prata. Jovisst, hes är jag, men inte som dom förgående dagarna.
Vilken tur att jag har två katter som är kelsjuka. Annars hade det blivit väldigt ensamt här hemma och jag hade dött av uttråkning. Längtar tills imorrn, då ska jag jobba. Jag har en kort dag och det är skönt.

Nej, nu ska jag lägga mej i ett varmt bad. Tjing.



Utsikt från mitt fönster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback