Hos Mickeeee.

Var hemma hos Lina igår, det var coollugnt. Vi var lite sega och kom hem till Micke vid 22.30. Iskallt ute, jag lovar. Micke, Gåre, Putte, Gingan och Alexander var där. Vi hade trevligt. Jag terrade tillbaka några samtal inatt, som straff för att jag blev terrad förra natten, haha. Men det gjorde ingen verkan..tyvärr ;)
Jag var hemma tidigt imorse och somnade på en gång. Idag mår jag bra...tror jag. Har liksom inte hunnit känna efter än. Grabbarna grus vill att jag och Lina hänger med på kryssning på fredag. Meeen jag vet inte.

Bilder säger mer än tusen ord. Here you go.


Fina Elina.


En glad Elina.


:)


Gingan the maaan.


Gore hällde rosévin i martiniglas. Det gick och dricka iaf...faktiskt.


Gingaaan.


En nytatuerad Putte och Fina Lina. För övrigt en assnygg tatuering.
Hör du det Putte, assnygg!


Gåre är typ...asnöjd. Kan man säga så?


Las chicas.


En helvild Lina. Watch out.


In your face, Gåre.


Hela högen...nästan.


Jag, Micke och Gingan.


Skål dååå!


Javisst!


Over and out.

Tyvärr fastnade bara Alex på en bild tillsammans med Lina. Lägger jag upp den så dödar Lina mej, haha.


Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHA vad rolig bild på Gåre med kudden! hahaha! :D Bra att du inte la upp den bilden på mig med alexander! :p hihi! pussss

2009-10-18 @ 20:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback