Skitsvårt.

Eftersom alla verkar vara så upptagna denna fina fredagkväll så fick jag för mej att färga håret själv. Jag och en minispegel för att se hur det blir i nacken och därbak liksom. Jag höll på att kasta den där spegeln i golvet 1000 gånger. Jag kan inte göra saker och se i en spegel samtidigt som den är upp och ner.. jaa, det var sjukt svårt. Nu sitter jag och väntar med "spänning" om att få se hur det kommer att se ut. Lär se ut som en dalmatin..eller värre. I värsta fall får jag ha mössa på mej till Stockholm imorrn och sedan köpa ny färg och så får S eller S hjälpa till lite, haha. Aja.. resultat kanske kommer sen.. det beroooor på. Ja det beror på..Tjiiiing.

Kommentarer
Postat av: jessi

Hej Elina!



Jag hittade din blogg via Susannes. Kul att du också bloggar! Vi har tapeten hemma som du har som bakgrund, den är ju så fin!



Hoppas det blev bra med håret, modigt att våga färga själv. Jag brukar bli gul om jag gör det. Men du är ju så alltid fin i håret så du kan det där!



Hoppas du får det bra i Stockholm, jag ska dit imorgon o träffa en kompis.



KRAM Jessica (Dungen)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback