Skogen.

Varit en bra förmiddag på jobbet idag. Jag och Lena har varit i skogen med sju barn. Vi hittade en ekorre på en stubbe (en låtsas som jag har tagit med mej, som vi la ut i förväg innan vi kom dit) och barnen blev helt paralyserade när dom såg den. Hur kul som helst att se. Vi gjorde allt möjligt med ekorren, den klättrade i trädet, försvann när barnen var för högljuda och satt på en sten helt plötsligt. Ett av barnen kom fram till att den fyllde 2 år, så vi sjöng "ja må han leva..." säkert 100 gånger. Ja, roligt hade vi det..

 





En sak som är lite irro idag. Mitt hår bara hänger och jättefult. Måste fixa till det ikväll så jag är fin till helgen. Jag skulle behöva klippa mej också. Saken är den att jag klippte luggen själv igår och det blev inte alls bra. Inte alls. Jag skulle inte ha tagit tag i saxen. Suck. Får köpa en riktig frisörsax någon dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback