Kunde ha fått sovmorgon.

Jag sitter på jobbet...en timme för tidigt. Jag har inte blivit informerad om att börja 9 istället för 8. Jag får skylla mej själv lite eftersom jag inte har kollat i almanackan på jobbet. Det brukar alltid stå på tavlan i arbetsrummet också, men inte nu. Jag hade gärnat ha den där timmen som sovmorgon eftersom jag knappt kom upp imorse. Somnade vid midnatt. Jag har lite svårt att sova på kvällarna, eller så kanske jag inte behöver mer sömn just nu. Fast eftersom jag är så trött så borde jag behöva det. Nåååväl, på väg till jobbet, stressad som fan så står jag vid rödljusen i korsningen utanför mej. Tuuuut! En grå volvo stannar och frågar om jag vill ha skjuts. Kunde inte bli bättre, kände jag. Det var "ett barn till mej" och hennes pappa. Jag kom i "tid" till jobbet och vände lika fort från hemvisten för att sätta mej och göra något under den här timmen. Jag fastnade här... bloggandes om onödiga saker som ingen egentligen bryr sej om.

Just nu mår jag hur bra som helst. Jag trodde ensamheten skulle skrämma mej, jag var livrädd för det. Men har insett att jag inte är ensam. Jag trivs med mej själv.

Nu ska jag leta lägenhet...som alltid. Jag vill verkligen flytta nu, jag vill, verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback