Till Närjeholme.

Det har varit en lite halvstressig dag på jobbet. Vi klarade det i alla fall och idag är jag lite trött. Ligger redan i sängen och kollar på Lyxfällan. Eller kollar och kollar, jag har det på i bakgrunden om man säger så. Är nyss hemkommen från Sandra och Kim och deras lilla Eddie. Jag, Katta och Julia tog en promenad till dom efter att jag slutat jobbet. Det var skönt att gå till Närjeholme och hem, bra med steg på räknaren. Eddie var sååå liten. Är van med Julia som blev hur stor som helst helt plötsligt. Nu ser jag hur fort tiden går. Maria och John kom också förbi med deras Melwin. Han blir snart 1 år... ja jag menar det. Var tar tiden vägen?










Kommentarer
Postat av: Lina

Ååååh vad söt bild på Juila! :D pussgurkan!



vilken liten söt kille! :p

2009-09-17 @ 23:47:04
Postat av: alex

fina bilder :)

2009-09-18 @ 11:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback