Where the action is. Ooooor?

Verkligen bloggtorka. Fortfarande ingen motivation till att skriva. Veckorna flyger förbi. Det är skapligt varmt ute och solen börjar titta fram allt mer. Det känns att våren är här. Dock med ett förjävligt aprilväder ibland.
   Igår kväll hade vi invigningsfest på jobbet. Trerätters middag bestående av kantarellstuvning till förrätt, potatisgratäng med fläskfilé +beasås och sallad till huvudrätt och till efterrätt blåbär- och äppelpaj med vaniljsås och cheesecake med hallonsås av något slag. Vill bara ge en eloge till kockarna Stina och Mange i vårt kök på Odlarens förskola. Ni är BÄST! Kvällen bestod av lite lekar (som jag inte är förtjust i, så jag var inte med.. jag vet, tråkig. Men jag gillar det inte bara) det blev musik och prat och tillslut hamnade jag, Madde och Marie ute på Harrys. Så tråkigt och lite folk. Blev hemgång ganska snabbt. Inte sovit så mycket inatt, vilket jag börjar känna av nu. Det känns som att jag kommer att ta det ganska lugnt ikväll! Eller? Klockan är ju bara barnet.





Lite bilder från igår

Coola Madde


Jag fångade alla fjärilar från vinglasen och satte fast i mitt linne. Haha!


Jag och Stickaaaan


Suckingpipes in action. Vi suger upp bålen som var kvar. En hel del alltså.


Wöööw.


EMM



Kommentarer
Postat av: emelie

hur kan du ha din lugg så rak o fin? fattar't inte.

Postat av: Anonym

lägg ner bloggen då!

2010-05-01 @ 10:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback