Bättre, men inte bra.

Jag mår betydligt bättre än igår. Kan bero på att jag går på Ipren. Orkar inte må som jag gjorde igår. Jag var inte snygg, om jag säger så. Idag har jag kollat på ytterligare en film- Avatar. Känns som att jag var den ända som inte hade sett den, så det var dags, tyckte jag. Den var bra. Jag skulle vilja vara en sån där blå figur. Eller i alla fall testa för några dagar. Tänk att leva i deras "miljö". Vad häftigt...förutom alla odjur. Men det har ju vi på jorden också... så, ja! Undrar vad jag ska göra nu. Jag är rastlös. Soffan är inte lika skön som den brukar vara. Kanske för att jag har legat i den i nästan 24 timmar. Jag är trött, borde sova. Gör nog det till en film...för ovanlighetens skull.

Kommentarer
Postat av: alex

för sjuk för att spela sims? :) annars är det ju alltid det man gör när man ligger hemma haha

2010-08-21 @ 13:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback