Rip LG...snart.

Det regnar. Jag pallar inte att ta på mej regnkläderna för att ta en promenad nu på lunchrasten. Får göra det ikväll istället, eller kanske gymma. Något hurtigt ska jag hitta på i alla fall!

Min dator gjorde sina sista minuter i livet igårkväll. Trodde jag. Den var jätteseg, vill inte starta, och lät som att den skulle explodera när som helst. Höll på i flera timmar hos mamma men den ville inte komma igång. Väl hemma så fungerade den som vanligt igen. Tokkopierade över varenda litet foto till ett usb... för datorn kör nog det allra sista nu. Den har iof gett mej varningar i över ett år så det var väl bara jag som blundade för det. Haha.
Smart att vara efterklok.

Nu vill jag bara hem.com

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, fin blogg! Allt bra med dig? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback