Woop!

Har redan jobbat i tre veckor efter semestern. Det är sjukt vad tiden går fort. Snart ligger jag på stranden i Gambia och har det för bra. Jag kommer ihåg dagen då jag och Madde gick ner till Resia och bokade resan. Det var den 12e maj, alltså 3,5 månad sen.
Träningen har jag lagt på is eftersom jag har varit sjuk. Väldigt tråkigt, men hellre en vecka utan träning än att köra igång halvfrisk och bli liggandes igen och inte få träna på jättelänge. (Synd om dej M) Ikväll eller imorrn kör jag igång igen. Ska bli skönt :) Har bara lite hosta nu som är på väg att ge sej.

I fredags var förskolan stängd. Vi hade planeringsdag och fick en del gjort. Det känns som att hösten kommer att bli superbra. På kvällen var det Kick-off för alla Gamla Stadens förskolor. Vi var i Vilsta och åt mat, hade musikfrågesport, dans och ja, allt! Det var superkul! Det blev Harrys efter det. Har även hämtat ut mitt nya vip-kort. Ska bli skönt att än en vinter gå före alla i kön när det är snöstorm och tusen minusgrader.
Igår var jag chaffis åt mamma, Tony och Sari. Dom var på kräftskiva i Borsökna. Har bilen idag och tänkte åka ut till Tuna Park för att shoppa loss lite. Woho!







Kommentarer
Postat av: Louise

Fin bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback