Magsjuk.

Jag har varit så trött i flera veckor att jag inte har orkat att ens starta datorn. Skönt att inte vara uppdaterad om allas liv. Dock svårt när jag äger en iphone. Inget mer om det nu.

Igår blev jag ett litet barn igen. Magsjuk så det skrek om det. Så jag låg i soffan och kollade på tv och halvsov om vart annat. Snacka om ryggont på kvällen sen. Idag mår jag bättre, har fått i mej lite att äta och jag hoppas att det håller i sej. Lite aptit vill jag ha till julafton. Måste försöka fixa någon som kan köpa mina julklappar, som jag inte har hunnit med än. Är någon sugen på att stå i milslånga köer och trängas med massor av folk så säg till!  Har en underbar make här hemma som har köpt hem en massa godsaker som glass och strössel och mycket mer. Hyrt filmer så jag kan fördriva tiden med något. Det tackar jag för :)

Ska försöka blogga under dagen om Egyptenresan och lite annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback