Sitter i hotellobbyn nu för att se vad som...

Sitter i hotellobbyn nu för att se vad som händer i Sverige. Hört att det har varit 17,5 grader hemma . Vi har nästan 50 grader varmare. Tänk att 5 timmar bort skiner solen, det är varmt och vattnet är klarblått. Fiskarna syns jättebra! Imorgon ska vi snorkla, om jag vågar mej ner i vattnet. Vi har fått sms från ving att det har setts en haj i sharm el shejk- kusten tisdag och onsdag, och jag vill inte möta den under vattnet. Nä, det är nog ingen fara. Vattnet är 27 grader varmt, hur skönt som helst. De 8 poolerna har dom där emot byggt i onödan. Dom är svinkalla och går inte ens att doppa tårna i. Baaad, very bad! Maten är inte den bästa heller. Man vet liksom inte om det är en kamel eller ko man äter.. Så Micke får mitt kött. Jag håller mej till vatten och mackor, haha! Med lite överdriv så är det så bara. Jag skulle kunna döda för ett maxmål just nu. Punkt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback