Mustang.

Vissa dagar, som imorse, ångrar jag att jag sa upp min parkeringsplats på gården. Jag tänkte att någon annan säkert skulle ha mer nytta av den än jag, som inte har någon bil. Bilen som står parkerad där nu är en Mustang av nyare modell. Skitsnygg, ge mej! Men... den väcker mej varje morgon. Den mullrar som sjutton så att rutorna vibrerar. Han som äger bilen står och skrapar rutor hur länge som helst (känns det som i alla fall). Alltså mullrar det inte bara i 1 minut utan 10. Det är så ovärt att vakna till det en måndagmorgon, när jag är som tröttast. Jag slår vad om att villaägarna runt Djurgården jublar av att inte få höra det där något mer. Dessvärre är det för mej som lär få vakna till det....om och om igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback