Aj 2.

Jag sitter i soffan med mitt täcke och en stooor kopp te. Jag skulle ha fått sällskap ikväll, men det blev ändringar. Det kan jag tycka är bra. För när jag känner efter så har jag feber, rakblad gånger 1000 i halsen och ont i huvudet. Jag vill ha isglass. Isglass. Isglass. Jag har semester imorgon också...då vill jag vara frisk. Jag ska på bio, bowla och på middag. Kommer jag att orka? Jag har fullspäckat schema i helgen också. Hmm.

Idag har jag åkt till Ica Stenby och handlat massor med basvaror för matcheckarna jag fick när jag köpte mitt köksbord på Tumbo Möbler. Gratis mat för 600kr är jättebra.

EFTERLYSES:

Man, ungefär 25-35 år, snyggt utséende, välklädd och gärna bra med pengar. Jag behöver din slagborrmaskin. Hör av dej om beskrivningen passar in på dej.

Kommentarer
Postat av: emelie

ppssstt .. han måste vara välhängd också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback