Halsen är fortfarande fucked up.

Jag har fått iordning det mesta hemma. Jag och Ella bar upp massor med kartonger på vinden i lördags och jag fixade och donade hemma. Plockat in i skåp och allt.. Mitt hem börjar se ut som ett hem nu. Bra bra.

Lördagskvällen spenderade jag hemma hos Elin. Vi lagade mat och drack lite vin. Anna, Sofie och Dennis kom över.. senare Andver och gänget. Efter midnatt knallade vi till Centro för lite häng. Det var trevligt.
Söndagen spenderade jag i soffan. Sjukligt ont i halsen. Rakbladen sitter kvar.
Jag och Jonas bestämde på kvällen för att köpa mat, Thai Classic blev det. Tv och soffhäng is the shit.

Om en timme ska jag vara hos läkaren. Min hals har varit fucked up i en vecka nu...det är verkligen inte okej, för det gör SÅ ont...hoppas på lite "medocin".

Kommentarer
Postat av: emelie

krya på dig E.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback