Ingenrubrikpassaridag.

Det blev ju bio med J igår. Snabba cash var så bra. Den som inte sett den, se den! (Mycket "den" där)
Det snöade massor, så vi åkte bil. Tycker annars att det är himla skönt att gå, men det var nice med lite värme faktiskt. Det blev mat från MAX på vägen (omvägen) hem. Det var soffläge resten av kvällen. Idag är jag ganska trött, känns som att jag skulle behöva sova en liten stund efter jobbet. Idag är jag obokad så jag sitter och skriver på utvecklingssamtal som jag ska ha innan nästa veckas slut. Skönt att sitta i flera timmar istället för en halvtimme-timme då och då. Pappa skulle egentligen ha kommit och borra upp lite saker åt mej ikväll, men vi flyttar det till torsdag istället. Då är Niklas ledig och ska hjälpa till.

Ikväll ska jag nog fixa pannkakor.. det var ett tag sen nu. Wanna join?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback