Ingetspecielltdubehöverveta.

Det snöar. Snöar. Alldeles för mycket. Okej, hellre att det är snö än blask. Men... det är för mycket. Kommer att ta jättelång tid innan det smälter bort sen. Jag vill ha vår. Svalare kläder, solsken och långa promenader. Ge mej, ge mej nu. 

Jag sitter på jobbet. Har rast i 20 minuter till. Jag funderar på vad jag ska göra efter jobbet. Jag borde åka och handla lite. Tomt i kylen, typ. Fast så har det varit sen jag flyttade in.. Jag har liksom inte hunnit storhandla än. Jag äter ju väldigt sällan hemma. Det är bara när jag har besök som jag lagar mat, eller så äter jag borta. Lite ska jag handla hem i alla fall. Skulle ha träffat Elin idag, men vi skjuter upp det tills imorrn. Då ska vi göra lite inköp ;) Jag tar nog en promenad ner till stan och köper hårfärg + lite andra viktiga saker som är nästan slut. Jag måste färga utväxten. Det var länge sen nu. Och..jag borde klippa mej? Min frisör lär ju ha fullbokat i 2 månader framöver. Så jag får se hur det blir med den saken.

Mycket skrivande om inget intressant. Så jag slutar här.
Tjenixen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback